'Vliegende deur'...

Onze gevederde vrienden
Matthijs
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

'Vliegende deur'...

Bericht Geplaatst:

Dus je kunt de foto (als die van goede kwaliteit is uiteraard) croppen tot 900x600 pixels, en dan zou je geen verschil moeten zien als een originele foto die verkleind is naar 900x600, begrijp ik dat goed?

Klopt, veel foto's zijn rond de 300/400kb, de maximale kwaliteit.

Ik vind dit een leerzaam en informatief topic, hartelijk dank voor iedereen die heeft gereageerd! :up
Omhoog Profiel Foto's
Ron62
Moderator

Re:

Bericht Geplaatst:

Henry schreef:
Mijn eerdere bewering...
Henry schreef:Dat verklaart wellicht het "geworstel" met de kwaliteit van sommige van je foto's Matthijs
...die ik deed over het flink croppen van een foto en dat je dat terug zou zien op het beeldscherm blijkt bij nader inzien dus niet waar te zijn. Ik kan daar op het internet ook niks over terugvinden. Daar komt nog eens bij dat de foto van de Leeuw van Ron en de Pestvogel met rode bes in dit topic van jou dit ook nog eens onderstrepen.
Dat ligt geheel aan de kwaliteit van de foto Henry......als bijv. de scherpte wat minder is, als je de foto met een wat hogere ISO hebt gemaakt, of het licht zat niet helemaal mee en je hebt 'm wat meer moeten oplichten dan gaat de kwaliteit bij flink croppen toch echt hard achteruit. ;)
Omhoog Profiel Foto's
Ron62
Moderator

Re:

Bericht Geplaatst:

Matthijs schreef:Dus je kunt de foto (als die van goede kwaliteit is uiteraard) croppen tot 900x600 pixels, en dan zou je geen verschil moeten zien als een originele foto die verkleind is naar 900x600, begrijp ik dat goed?
Dat verschil ga je echt wel zien.
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Vogels”