Challenge XXIII Inschrijven... (compleet!)
- Mendel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Volle bak dus voor vrijdag.
In verband met het thema van deze Challenge, hebben de deelnemers niet zoals gewoonlijk een weekend de tijd, maar krijgen ze een week extra, dus negen dagen om de opdrachten te maken.
In verband met het thema van deze Challenge, hebben de deelnemers niet zoals gewoonlijk een weekend de tijd, maar krijgen ze een week extra, dus negen dagen om de opdrachten te maken.
- Bas
- Lid

- Geslacht: Man
Mag ik vragen wat het thema is?Mendel schreef:In verband met het thema van deze Challenge, hebben de deelnemers niet zoals gewoonlijk een weekend de tijd, maar krijgen ze een week extra, dus negen dagen om de opdrachten te maken.
Ik wil altijd wel wat verzinnen om te maken, maar bij sommige onderwerpen weet ik niet of ik iets kan / ga maken
- Wendy
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik begin een beetje bang te worden...Mendel schreef:Volle bak dus voor vrijdag.
Een ieder succes! En idd Deva, hier ook meer koeien dan mensen.
ik hoop dat ik niet mijn haar hoef aftescheren 
ben benieuwd wat we er van moeten gaan maken.
het klinkt in elk geval erg spannend met een week extra tijd.
maar toch zin in
ben benieuwd wat we er van moeten gaan maken.
het klinkt in elk geval erg spannend met een week extra tijd.
maar toch zin in
- Sjan
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Ik zal ze vast voorbereiden dat we nog even gaan shoppen bij Perry Sport.Vaag schreef:Dan hijs je die gewoon in een hip trainingspak, Nike Airs aan. Kaal zijn ze toch al.Sjan schreef: Ik zie door de week voornamelijk oudjes.
Wordt ongetwijfeld een mooie plaat!