Dat doe ik al.

" Dan zoek je het maar uit.

Wendy schreef:Je crop is ook na te verscherpen. Moet je het natuurlijk wel doen.
Maar ik stop met je te helpen, want als ik antwoorden krijg als "Nou Wendy ik zie wel het verschil tussen scherp of niet" Dan zoek je het maar uit.
Je vraagt hulp en ik zeg dat zéker die ene (2e voorbeeld) scherp wordt met naverscherpen.
Maar ik weet dat ik veel scherpere foto's kan maken en ik ben hier alles behalve tevreden mee..
korandoke schreef:wil hier even op reageren, je test op de doos doe je met het diafragma volopen, op statief
met de stabilisatie uit !
wat betreft de foto onscherpte, ben je zeker dat je nog in het scherpstelbereik stond?
bedoel daarmee of je niet te kortbij stond tot je onderwerp zodat de lens niet kon scherpstellen.
grts
Dat is zo ingeschakeld. 
[saskia] schreef:korandoke schreef:wil hier even op reageren, je test op de doos doe je met het diafragma volopen, op statief
met de stabilisatie uit !
wat betreft de foto onscherpte, ben je zeker dat je nog in het scherpstelbereik stond?
bedoel daarmee of je niet te kortbij stond tot je onderwerp zodat de lens niet kon scherpstellen.
grts
Nee want als ik niet kan scherpstellen kan ik ook geen foto maken.Dat is zo ingeschakeld.
Vraagje: waarom moet de beelstabilisatie uit als ik 'm op een statief heb?