Challenge XVIII - De opdrachten
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Met trouwens ook. Stormen in glazen water. De mens lijdt het meest het lijden dat hij vreest. Het meest liberale forum ....... Stem je toch gewoon op de niet geshopte ..... De mijne is ook in geshopt.
- Henry
- Lid

Daar komt nog eens bij:
- doe het voor je eigen plezier. Probeer iets moois te creëren. Het stemgedrag van je forumleden kun je toch nauwelijks beïnvloeden.
- winnen is leuk, maar voor mij bijzaak (natuurlijk vind ik het ook leuk als ik een ronde verder kom en voel ik me gevleid als anderen op mijn foto stemmen). De winnaar verdiend met het winnen van de finale de "eeuwige roem", maar roem is heel erg vergankelijk. Wie kan de winnaars van 2010 nog allemaal uit zijn hoofd opsommen? Ik niet
- jeroenk
- Lid

Zo denk ik er ook over.... 
@Leejora...De één kan ook beter fotograferen als de ander...de één heeft een studio, de ander niet...zo moet iedereen proberen te winnen met zijn eigen creatieve geest en kunsten...dat is nu juist het leuke van een challenge...iemand met een compact kan mij met mijn fullframe en photoshop knutselwerk verslaan. Laat je dus niet uit het veld slaan, maar doe je ding...en win
\
@Leejora...De één kan ook beter fotograferen als de ander...de één heeft een studio, de ander niet...zo moet iedereen proberen te winnen met zijn eigen creatieve geest en kunsten...dat is nu juist het leuke van een challenge...iemand met een compact kan mij met mijn fullframe en photoshop knutselwerk verslaan. Laat je dus niet uit het veld slaan, maar doe je ding...en win
\
Ik heb de mijne ook ingezonden....
Groet Weny
Groet Weny
- jeroenk
- Lid

Krijg je wel strafpunten natuurlijk heCharley schreef:Hoi!
even een vraagje, is het een probleem als ik morgen de foto iets later stuur, maar wel voor 12.00 uur 's avonds. Aangezien ik niet in bezit ben van een schaakbord, ga ik morgen bij mijn ouders aan de slag, en voor de rest zit mijn dag helemaal vol en ben ik pas rond negen uur thuis. Dus dan wordt het niets om nog een foto uit te zoeken, evt bewerken en ook nog eens op te sturen.
waarschijnlijk omdat er "zo snel" in het zinnetje zit? 
hmm kan ook... waarom schreef je dan nog steeds met Vioto?
als je me kent dan weet je ook dat je me bij mijn voornaam mag noemen (en waag het niet om te zeggen dat het korter is
)
als je me kent dan weet je ook dat je me bij mijn voornaam mag noemen (en waag het niet om te zeggen dat het korter is
ja ja, lul het maar weer in je eigen straatje 
ik geef het op...
omdat ik erg moe ben 
ben weer een paar keer wakker geworden vanacht.
ben weer een paar keer wakker geworden vanacht.