Mooie tegenlicht foto , persoonlijk mis ik wat meer zonlicht door de paaltjes heen aan de rechterkant ontstaat nu een zwart vlak zal wel de bedoeling zijn maar is minder mooi.
Fijn apart beeld, Matthijs. Ik denk dat een klein beetje aansnijden rechts het punt van Ronald Jan helpt oplossen. Ik vermoed dat je geen afscheid wilt nemen van de harpen onder het dichtgelopen vlak, maar soms moet je hard zijn
Bedankt voor de waardevolle reacties, de dichtgelopen schaduwen ervaarde ik zelf niet als storend, maar nu jullie het benoemen begrijp ik het.
Update is onderweg!
EDIT:
Ik ben er niet weg van, sterker nog, nu ik de uitsnede bekijk vind ik de foto uit balans. Benieuwd naar jullie mening!
Het was mij nog niet opgevallen, die dichtgelopen schaduwen, vooral omdat mijn oog bij de lijnen blijft hangen. Ik vermoed dat een verder crop er inderdaad nog voor gaat zorgen dat er meer onbalans komt. Tja, het kan niet allemaal goud zijn
Leuk om de verschillende reacties te zien, voor mij dus juist wel de update. De lichtstralen komen vee beter toch zijn recht zo en voor mij is dat het hoofdonderwerp in de foto, daarmee dat de dichtgelopen paaltjes mij dus juist we niet storen