Mijn eerste foto op deze site Op een mooie ochtend op de veluwe kwam ik deze wandelaar met hond tegen. Doordat het erg nevelig was, waren de zonnestralen mooi te zien. Ik ben benieuwd naar jullie reacties....
Heerlijke lichtstralen. De man en zijn hondje maakt het beeld compleet. Het doet me echt denken aan een boswandeling. Persoonlijke, had ik de man iets meer ruimte gegeven en de contrasten verhoogd.
Er is iets fouts gegaan waar door ik twee keer een bericht had verstuurd. Ik weet niet hoe ik het kan verwijderen, sorry! iemand?
Laatst gewijzigd door Serrotone op 07 okt 2009 00:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Bedankt voor jullie commentaar. Ik begrijp jullie opmerkingen m.b.t. het contrast. Ik had al wat met het contract zitten spelen maar het zorgde er juist voor dat de zonnestralen in de donkere delen vrijwel helemaal verdwenen en dat vind ik juist jammer. Vervolgens heb ik met de donkere en lichte delen zitten spelen en volgens mij levert dat wel een verbetering. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Het is toch altijd persoonlijk. Ik vind het een mooie sfeervolle foto en vind het orgineel juist mooier. Foto is wat zachter / vriendeliljker dan met een hoger contrast. Maar goed, smaken verschillen.