Lekker vroeg er op uit om wat opnames van vogels te maken. Echter op de plaats van bestemming aangekomen zat het potdicht van de mist. Maar toch nog wat Zwanen kunnen vastleggen.
Het zijn twee hele sfeervolle foto's geworden. leuk om de spiegeling nog te zien op sommige plekken. ik had denk ik zelf bij de tweede foto, links nog wat weg gecropt.
#1 vind ik het best, (alhoewel ik de kleur van #2 mooier vind).Ik had de zwaan graag wat hoger in de foto gezien. bij #2 vind ik het donkere polletje riet/gras/whatever links net iets te donker in verhouding tot de rest van de foto. Hier had wat mij betreft wat gecropt kunnen worden. Dan stond de zwaan ook wat mooier in de compositie. Alleen jammer dat tie net in de reflectie van de boom zwemt
Heel fraai die 1e, misschien de zwaan iets meer contrast. Vind de pose ook aansprekender dan de 2e... Door de spiegeling van de 2e foto zou de zwaan bijna teveel worden en verstoort ie mi de rustieke uitstraling van de foto...Denk dus dat de foto zonder zwaan beter zou zijn.
Lekkere sfeerfoto's vind de eerste qua compositie de sterkste, tweede oogt wat rommeliger doordat de zwaan door de reflectie van de boom dobbert. Zou ook voorstellen om een stukje van de linkerkant af te halen zodat dat stukje land eraf valt!