Ik zeg niet dat het verkeerd is na pas 2 weken, maar je kunt het nog verbeteren door het hoofd te selecteren (doezel 10px) en dan ietjes rood verminderen (het is uw keuze)
Veel succes
Niks gevaarlijkers dan een foto van een kersverse ouder beoordelen...
Technisch goed, met goede scherpte en kleuren. Maar vindt de invalshoek, en de manier waar hij is ingekadert niet aangenaam. Fotogeniek pakje, ik had deze wel eens loodrecht van boven hebben willen zien, er ruimer in kader...
Wat een schatje Gefeliciteerd met de kleine!
Ik vind de foto leuk, maar de flits te fel. Ik zou de foto graag nog eens zien, maar dan geschoten in bv daglicht, vlakbij een raam. Dan wordt de foto stukken zachter
bedankt voor jullie reacties en tips, daar kan ik weer mee verder!
Gelukkig heb ik dit modelletje dagelijks bij de hand en kan ik weer veel verder oefenen
@ Redone,
ik heb zw-w n.a.v. jouw reactie geprobeerd, maar heb niet het idee dat het daar beter van wordt
Ben nu al een paar keer komen kijken....laten we voorop stellen dat het een mooie foto is..! Met een paar maandjes heb ik hier weer een eigen baby om me op uit te leven
Maar ergens wordt mijn aandacht in deze foto steeds naar het paarse truitje gelokt...weet niet of het aan mijn scherm(pje) ligt...aan de verdere lichte kleuren in de foto...maar mijn aandacht gaat steeds die kant op.
Ik denk toch dat Jeroen wel een puntje heeft met zw-w. De foto oogt dan een stuk rustiger.
Ik ben zo brutaal geweest om de foto om te zetten (en ik heb wat witte pixels weggepoetst) en de compo te veranderen (minder broekpak)
Als je het vervelend vindt verwijder ik de foto meteen hoor. De kwaliteit is niet best meer, na het down en uploaden. Maar de foto is echt een juweeltje...met wat aandacht voor afwerking en presentatie