Houtpanserjuffer.
Dit was mijn eerste versie Wendy met rechts er een stuk af, wel een ander kleurtje
.Kwam deze foto van de week weer eens tegen dus toen heb ik er weer een andere versie van gemaakt .

Groetjes Ad

.

Gotchas schreef:Silhouet steekt mooi af, maar voor mijn gevoel is hij het toch net niet!
Denk dat ik een stukje van de rechterkant zou afhalen...

.Rob Pieters schreef:Ik vind het een mooie, hooguit het lichte puntje van zijn "helm" afhalen

Savatage schreef:Rob Pieters schreef:Ik vind het een mooie, hooguit het lichte puntje van zijn "helm" afhalen
Waar zit een helm bij een juffer Rob ?
Dat witte deel tussen de ogen .
Ik bedoelde zijn kop(je) daar zit een wit lichtje, precies boven op de bolling van de Libelle's kopRob Pieters schreef:Savatage schreef:Rob Pieters schreef:Ik vind het een mooie, hooguit het lichte puntje van zijn "helm" afhalen
Ik bedoelde zijn kop(je) daar zit een wit lichtje, precies boven op de bolling van de Libelle's kop
.
Savatage schreef:Rob Pieters schreef:Savatage schreef:Rob Pieters schreef:Ik vind het een mooie, hooguit het lichte puntje van zijn "helm" afhalen
Ik bedoelde zijn kop(je) daar zit een wit lichtje, precies boven op de bolling van de Libelle's kop
Oké dat is idd licht wat er op valt .
Maar dat laat ik zitten als je het niet erg vind.
Dat loopt ook langs de staart/achterlijf.