Twee verschillende platen qua sfeer door de kleuren, een warme strelende ochtendzon, en een koele blauwe ochtendlucht.
Mijn voorkeur gaat sterk naar de tweede plaat, met de koele kleuren. Niet vanwege dit, mar door de sterkere compostie. Boom fijn uit het midden als silhouet, met een lekkere lage horizon die veel ruimte laat voor de koele lucht.
Eerste is als compositie voor mij minder pakkender, en mist de kracht van de tweede.
Vind ze beide lekker gelukt! Vind de warmte die de eerste uitstraalt iets prettiger, compositie met die 3 boompjes op rij is wmb ook geslaagd. De tweede is wat meer 'standaard' aldus mijn mening
Foto 1 is voor mij een zonsondergang van 1 in een dozijn: heeft niks extras... Met de blauwe koele toon heeft foto 2 dat wel ! Die pakt mij dan ook direkt !
Mooi plaatjes allebei waarvan de tweede mij het meest aanspreekt. Erg mooi qua compo en kleuren. De eendjes in het water doen het ook erg goed. Beeldschoon
Beiden mooi, maar de eerste geniet toch mijn voorkeur. Goede compo, het beekje leidt je de foto in en dan heb ik nog niets gezegd over de heerlijke ochtendkleuren
Bedankt voor jullie reacties! grappig om de verschillen in voorkeur te lezen. Ik vind zelf de 2de het beste van deze 2. Ook vanwege de diepte en de kleuren.
@ RichardB de zon heb ik bewust achter de boom geplaatst