Staan er netjes op, maar heb w wat opmerkingen/tips;
Je speelt nergens echt met scherptediepte, wat de foto een beetje saai maakt.
Verder is bijna alles met groothoek geschoten, wat soms leuk is maar de vervorming niet echt handig.
Nu weet ik dat je weinig ruime hebt op shows e.d. maar je kan beter proberen zoveel mogelijk afstand te nemen en dan iets meer met Tele schieten.
Als autoliefhebber moet ik zeggen dat er leuke platen bij zitten. Wat betreft Bjorn zijn opmerking over de scherpte diepte moest ik het zelfde denken ook al is dit misschien geen makkelijke opgave.
[mod]mag ik je vragen nota te nemen van het volgende topic en actie daarop te nemen?
forum/viewtopic.php?f=20&t=58113&hilit=hyperlink" onclick="window.open(this.href);return false;[/mod]
Frans schreef:[mod]mag ik je vragen nota te nemen van het volgende topic en actie daarop te nemen?
forum/viewtopic.php?f=20&t=58113&hilit=hyperlink" onclick="window.open(this.href);return false;[/mod]
Staan er netjes op, maar zoals gezegd storende achtergronden.
Dat heb je bijna altijd op zo'n autoshow, dus dan kun je inderdaad beter detailfoto's maken, waardoor de achtergrond wegvalt.
Scherpe platen, maar gezien de niet zo fotogenieke setting zou ik voor detailopnames zijn gegaan, en het abstractere beeld van dichtbij hebben opgezocht