f2.5, 1/400 iso-400

Soms maak je een bewuste keuze.. Volgens mij is fotografie niet aan regels gebonden?AJL schreef:Als je een mooie foto wilt maken, moet je toch minstens zorgen dat de omstandigheden goed zijn, dus......niet zo achter het hekwerk
Jammer

Vroeger waren ze "rebels" door een raar t-shirt, nu zijn ze rebels door alles wat ze zelf doen, goed te vindenEelke schreef:Soms maak je een bewuste keuze.. Volgens mij is fotografie niet aan regels gebonden?AJL schreef:Als je een mooie foto wilt maken, moet je toch minstens zorgen dat de omstandigheden goed zijn, dus......niet zo achter het hekwerk
Jammer
Dank voor je reactie.

Dank voor je reactie.AJL schreef:Vroeger waren ze "rebels" door een raar t-shirt, nu zijn ze rebels door alles wat ze zelf doen, goed te vindenEelke schreef:Soms maak je een bewuste keuze.. Volgens mij is fotografie niet aan regels gebonden?AJL schreef:Als je een mooie foto wilt maken, moet je toch minstens zorgen dat de omstandigheden goed zijn, dus......niet zo achter het hekwerk
Jammer
Dank voor je reactie.

En zo is dat voor iedereen anders. gelukkig MAG je de regels toepassen en MAG je ze ook weglaten. Maar dat houdt niet per definitie in of iemand wel dan niet goed kan fotograferen. Het is een keuze die in dit geval ik maak. En dat kan je mooi vinden of niet. Vandaar mijn vraag wat men ervan vind.Frans schreef:Dooddoener van de bovenste plank.Eelke schreef:
Volgens mij is fotografie niet aan regels gebonden?

Haha hoef je niet te blozen, zo is het voor iedereen anders. Vind feedback alleen maar fijn, maar wanneer mensen over rebels praten krijg ik wat kriebels op 1 of andere manier.Ron62 schreef:Voor mij is deze het ook niet.![]()
Je had denk beter net als bij je foto van de Newfoundlander tussen de planken door kunnen fotograferen, dan had je ook gelijk een beter standpunt gehad.