Vandaag heb ik sinds lange tijd weer een digitale camera ter hand genomen. Daar zit een verhaal aan vast, maar het komt er op neer dat ik 6 camera's heb gekocht via Marktplaats. Het ging mij om een analoge camera die ik dolgraag wilde hebben, maar een beetje verscholen op de foto stond: een Nikon FE. Daarbij nog 5 camera's. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb €65 betaald en ik was 6 perfect werkende camera's rijker. Een droomdeal. Bij deze deal zat ook nog een oude Nikon D70. Die wilde ik toch wel graag even proberen. Tja, ook met een oude digitale camera kun je nog best acceptabele foto's maken. En daar maak ik nou weer een sport van. Ik zal er vandaag nog eentje posten die met deze camera is gemaakt, maar deze vond ik op zich ook al wel leuk.
PS: Wees gerust, analoog blijft mijn belangrijkste bezigheid. Ik zal jullie dus niet elke dag lastig vallen met mijn 'geesteskinderen'

PS: Wees gerust, analoog blijft mijn belangrijkste bezigheid. Ik zal jullie dus niet elke dag lastig vallen met mijn 'geesteskinderen'