Ook eens een poging gedaan om door de boom het bos te zien.
Tree in the Dunes.

Alvast bedankt voor de belangstelling.
Groeten,
Johan

Dat was ook mij gedachte, want ik heb niet aangereikt gekregen , hoe het dan wel beter had kunnen zijn.MoTo schreef:en waar denken jullie dan aan??
Gr. Joop

Bedankt Dennis, hier kan ik wat mee.Dennismulder55 schreef:De foto is vrij plat, er is weinig diepte door het standpunt en de compositie die je hebt gekozen. Diepte zorgt altijd voor een spannend beeld.
Als ik een mooi onderwerp spot dan verken ik alle mogelijk standpunten en composities om te kijken hoe ik het een interessant beeld kan maken.
Wat betreft deze foto; Ik had ervoor gekozen niet zo dicht op het onderwerp te gaan zitten en daarnaast ook gekeken hoe ik het los kan krijgen van de achtergrond. Een lager standpunt in dit geval had ervoor gezorgd dat de lijn van de heuvel niet door boom zou lopen. Dat had het geheel beter gemaakt denk ik.
Voor de rest is het een vrij lastige omgeving als ik het zo in kan schatten. Soms is het ook zo dat er geen mooie compositie te maken valt van een goed onderwerp. Dan is het mooi om naar te kijken, maar fotografisch gezien niet interessant. Ik vertrek dan en ga door naar het volgende plekje