duizenden graven van de begraafplaats Kranenburg in Zwolle zijn inmiddels geïndexeerd ,van dit graf geen nadere gegevens bekend.
Dit is echt ons aller einde………. we zijn toch (bijna) allemaal Hollanders……..

Ook niet bijna, dit ligt in NL - Limburg nogal gevoeligherrias schreef:Vandaar mijn ( bijna). Grwilw schreef:goede inzending, voldoet aan zeker aan het thema
### En ik ben GEEN Hollander ###

ik ben geboren en getogen in ZuidLimburg. Maar woon al 50 jaar in " Holland" zoals we alles boven de grote rivieren vroeger noemden . Gr.wilw schreef:Ook niet bijna, dit ligt in NL - Limburg nogal gevoeligherrias schreef:Vandaar mijn ( bijna). Grwilw schreef:goede inzending, voldoet aan zeker aan het thema
### En ik ben GEEN Hollander ###

Had dezelfde gedachte. Wilde toch laten zien dat er meer waren en ze hebben dezelfde steen structuur. . Grfilipo schreef:Prima invulling van de opdracht
Twijfel een beetje over de 2 andere die net in beeld zijn. Misschien toch liever niet in beeld ofwel veel meer

In dat geval zou ik misschien voor de herhaling gegaan zijn : "hollander" scherp en 1 of meerdere (volledig) in de achtergrond (maar de omgeving moet er zich natuurlijk wel toe lenen)herrias schreef:Had dezelfde gedachte. Wilde toch laten zien dat er meer waren en ze hebben dezelfde steen structuur. . Grfilipo schreef:Prima invulling van de opdracht
Twijfel een beetje over de 2 andere die net in beeld zijn. Misschien toch liever niet in beeld ofwel veel meer

Die foto plaatste ik 26 juni onder de titel:: einde in 1888 en 1900. Deze uitgekozen ivm de naam hollander. Gr.filipo schreef: In dat geval zou ik misschien voor de herhaling gegaan zijn : "hollander" scherp en 1 of meerdere (volledig) in de achtergrond (maar de omgeving moet er zich natuurlijk wel toe lenen)