Ik vind het heel fraai, wat vinden jullie.

Ik kan hier volledig in mee gaan. De meeste dierfotografie komt niet verder dan een registratie, hoe knap misschien ook, maar deze foto gaat verder! De artistieke waarde, zoals Frans dat zo mooi formuleert, is hier hoog. Normaal zou ik er niet aan denken om foto's van vogels of dieren in het algemeen aan de muur te hangen, maar deze dus wel! Complimenten, Voor mij TC waardig!!!!Frans schreef:Ik vind het een schitterende foto.
De achtergrond heeft een yin en yang effect waarin ook nog eens de kleuren van de vogel in terugkomen. Super.
Daarmee is voor mij de artistieke waarde hoog.
Heb het wel iets getemperd maar was zeker niet bedoeling om het weg te werken, daar vond ik het te mooi voor.RoquiRocks schreef:Apart beeld zo Joop .
Het bombardement met weerkaatst licht heb je geprobeerd te temperen maar dat is niet helemaal gelukt qua licht van het wateroppervlak. En de eigenlijk witte JvG komt er aan de donkere kant uit.
Kan het helemaal met je eens zijn Frans.Frans schreef:Ik vind het een schitterende foto.
De achtergrond heeft een yin en yang effect waarin ook nog eens de kleuren van de vogel in terugkomen. Super.
Daarmee is voor mij de artistieke waarde hoog.