Challenge XXIX: De opdrachten
- Henry
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Ik ben erg tevreden met het resultaat. Ik vind dat ik een schitterend mooie foto heb ingezonden. 
Het voordeel voor mij is dat mijn hoofd nu "leeg" is en niet meer bezig ben met de eerste opdracht van de Challenge. Een heerlijk gevoel. Geen druk meer om een goed idee te vinden en deze vervolgens nog gerealiseerd te krijgen. Hoe dan ook, de tijd tikt rustig verder...
Het nadeel is dat ik nu erg lang moet wachten. Pas over 2 dagen zie ik wat de andere resultaten zijn en kunnen we weer verder. Uiteraard eerst met het stemmen.
Het voordeel voor mij is dat mijn hoofd nu "leeg" is en niet meer bezig ben met de eerste opdracht van de Challenge. Een heerlijk gevoel. Geen druk meer om een goed idee te vinden en deze vervolgens nog gerealiseerd te krijgen. Hoe dan ook, de tijd tikt rustig verder...
Het nadeel is dat ik nu erg lang moet wachten. Pas over 2 dagen zie ik wat de andere resultaten zijn en kunnen we weer verder. Uiteraard eerst met het stemmen.
- Geert
- Lid

Denk niet dat je er een vertaling kunt van vinden.Henry schreef:Ik heb even "Boenk erop" moeten opzoeken.
Nu ik de vertaling ken, ben ik benieuwd hoe dat dan gedaan is.
Laat het maar gauw maandag 21:00 uur zijn.
Het wil eigenlijk zeggen dat het juiste zit... of het plaatje klopt of toch zoiets
Challenges zijn echt niet goed voor mij, begin allerlei gekke dingen te typen enzo
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Gedachten prikkelen in m'n geheugen......morgen de uitvoering....
- Paula Loonen
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Niet te snel conclusies trekken.Erik Symoens schreef:Het gevaarlijke van de opdracht te interpreteren is dat mensen de opname anders gaan bekijken of zelfs niet echt de link leggen naar de mythe daarentegen als je de opdracht letterlijk bekijkt je misschien meer kansen maakt om hoger te scoren......
Iedereen veel succes!!!
- Wim
- Lid

Hoe de mensen naar een foto kijken is niet zo belangrijk. ieder doet dat op zijn eigen manier. winnen is natuurlijk leuk. maar meedoen is natuurlijk de insteek van de challenge. Het dwingt je om buiten je eigen ding te fotograferen.
- AJL
- Lid

Dat vind ik ookWim schreef:Hoe de mensen naar een foto kijken is niet zo belangrijk. ieder doet dat op zijn eigen manier. winnen is natuurlijk leuk. maar meedoen is natuurlijk de insteek van de challenge. Het dwingt je om buiten je eigen ding te fotograferen.
Het nadenken over het speciale thema, en een foto bedenken, daar draait het om
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Done.........
- Henry
- Lid

Je weet toch nooit hoe mensen naar je foto zullen kijken.
Snappen zij je "gedachtenkronkel" en vinden ze de foto mooi, dan kom je ver.
Snappen ze de gedachtenkronkel niet maar is de foto mooi, dan kun je een ronde overleven. Een mooie foto levert je echter bij lange na geen zekerheid om een ronde te overleven.
Snappen ze de gedachtenkronkel wel, maar is de foto flink onder de maat, dan oogst je applaus maar zul je waarschijnlijk de volgende ronde niet halen.
Snappen ze je gedachtenkronkel niet en is de foto ook nog eens onder de maat, dan is de kans redelijk aanwezig dat je nauwelijks punten gaat krijgen en is de challenge voor je ten einde.
Het is al gezegd: het gaat om het meedoen en het begeven buiten je comfortzone.

Snappen ze de gedachtenkronkel niet maar is de foto mooi, dan kun je een ronde overleven. Een mooie foto levert je echter bij lange na geen zekerheid om een ronde te overleven.
Snappen ze de gedachtenkronkel wel, maar is de foto flink onder de maat, dan oogst je applaus maar zul je waarschijnlijk de volgende ronde niet halen.
Snappen ze je gedachtenkronkel niet en is de foto ook nog eens onder de maat, dan is de kans redelijk aanwezig dat je nauwelijks punten gaat krijgen en is de challenge voor je ten einde.
Het is al gezegd: het gaat om het meedoen en het begeven buiten je comfortzone.
Laatst gewijzigd door Henry op 02 okt 2016 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fotosmurf
- Moderator
- Contacteer:
Zou het nog uitmaken of ze je mogen of niet HenryHenry schreef:Je weet toch nooit hoe mensen naar je foto zullen kijken.
Snappen ze de gedachtenkronkel niet maar is de foto mooi, dan kun je een ronde overleven.
Mijn inzending is ook via de meeuw onderweg naar Mendel.
- Henry
- Lid

Fotosmurf, als ze bij iedereen de exif uit de foto halen en er geen "bekenden" op de foto staan (denk aan zelfportretten of modellen die je eerder gebruikt hebt), dan is het niet eenvoudig om de maker te achterhalen. Als je zelfportretten of foto's van bekenden instuurt, dan kan de gunfactor meespelen. Als je zeker weet dat ze je een ronde gunnen, dan misschien maar eens een zelfportret insturen...