Challenge XXIX - Opdrachten kwartfinales
- Deva
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Zet je maar schrap Frans, ik zal je krijgen...
Maar eigenlijk ben ik niet zo onder de indruk van mijn eigen inzending en ik ben heel benieuwd naar de jouwe.
Sowieso vind ik dat het leukste aan zo'n challenge, dat andere mensen op dezelfde opdracht hebben zitten broeden en om te zien tot welke beelden ze dan komen.
Maar eigenlijk ben ik niet zo onder de indruk van mijn eigen inzending en ik ben heel benieuwd naar de jouwe.
Sowieso vind ik dat het leukste aan zo'n challenge, dat andere mensen op dezelfde opdracht hebben zitten broeden en om te zien tot welke beelden ze dan komen.
- Deva
- Lid

Wendy en Geert: ik vond die van jullie ook wel erg moeilijk hoor. Volgens wikipedia zoiets als: 'een manier van omgaan met elkaars verschillen', ik vind het sowieso knap als je daar een beeld bij hebt kunnen verzinnen.
Bij 'ad fundum' verwacht ik vooral lege bierglazen.
'Cogito ergo sum' (ik denk, dus ik ben) vind ik ook bepaald geen makkie om een beeld bij te bedenken.
Ik ben dus heel benieuwd wat jullie er allemaal van gemaakt hebben.
Bij 'ad fundum' verwacht ik vooral lege bierglazen.
'Cogito ergo sum' (ik denk, dus ik ben) vind ik ook bepaald geen makkie om een beeld bij te bedenken.
Ik ben dus heel benieuwd wat jullie er allemaal van gemaakt hebben.
- Henry
- Lid

- Geslacht: Man
Van: Wikipedia.org
Modus vivendi is de Latijnse samenvoeging van modus (manier) en vivendi (van leven). Een modus vivendi is een manier van leven of een manier van omgaan met elkaars verschillen, meestal tussen conflicterende partijen die toch beslissen om door te gaan met datgene wat hen bindt, zelfs al delen zij niet dezelfde waarden en normen.
Een modus vivendi is vergelijkbaar met een compromis tussen individuen, groepen, partijen, instanties, of landen die het met elkaar over een of meer punten oneens zijn maar toch kiezen voor de beste der mogelijke werelden.
Modus vivendi is de Latijnse samenvoeging van modus (manier) en vivendi (van leven). Een modus vivendi is een manier van leven of een manier van omgaan met elkaars verschillen, meestal tussen conflicterende partijen die toch beslissen om door te gaan met datgene wat hen bindt, zelfs al delen zij niet dezelfde waarden en normen.
Een modus vivendi is vergelijkbaar met een compromis tussen individuen, groepen, partijen, instanties, of landen die het met elkaar over een of meer punten oneens zijn maar toch kiezen voor de beste der mogelijke werelden.
- Geert
- Lid

Henry, op de gegevens van Wikipedia heb ik me gebaseerd.
Dus denk wel dat het goed zit, althans dat hoop ik toch
Denk dat veel deelnemers met de twijfel zitten of hun gemaakt beeld goed en duidelijk zal overkomen.
Dus denk wel dat het goed zit, althans dat hoop ik toch
Denk dat veel deelnemers met de twijfel zitten of hun gemaakt beeld goed en duidelijk zal overkomen.
- Wendy
- Lid

- Contacteer:
Ik heb me laten inspireren door een van de voorbeelden die eronder staan.Henry schreef:Van: Wikipedia.org
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Ben benieuwd naar jullie inzendingen,,,,wil niet zeggen dat ik per ongeluk uit de boot ben gevallen dat ik niet meer kom supporteren hé......