- Iso 400
- Sluitertijd 1/160
- Diafragma f/5,6
- 400 mm

Doel je dan op een vierkante uitsnedewil53 schreef:Hij is prachtig in de compositie had ik misschien gekozen om de linkerkant af te knippen
Ik neem aan dat je een andere uitsnede bedoel en wat had je dan in gedachte?Jannette schreef:Mooie foto, de uil is mooi scherp. Ik snap het idee voor de compositie wel vind dat de kleuren van de uil mooi terug komen in de zachte achtergrond. Ben ook wel benieuwd hoe een uitsnede zou uitpakken.

Dank je wel voor je aanvulling. Ik zal nog eens kijken of ik nog een andere versie heb waarbij ik wat meer ruimte heb voor een verticale uitsnedeJannette schreef:Ik dacht inderdaad aan een verticale uitsnede maar ik snap wat je bedoelt met te weinig ruimte hebben.
Je hebt gelijk hoor, maar vierkant?! das zo moeilijk voor mijwil53 schreef:Ja dat bedoel ik wendy. De uil kijkt je aan dat is voor mij een reden om hier geen extra bagage te laten zien aan de zijkant. Het is natuurlijk geheel persoonlijke smaak. Dat je het dan eentonig vind snap ik. En bij een veel voorkomende soort al helemaal. Maar zo,n mooie uil heft dat argument voor mij op.
India en dan een beetje het noordwest van India tegen de grens met PakistanRon62 schreef:Waar ben je deze keer op vakantie geweest en heb je deze in het wild gemaakt?

Gaaf hoor, heb je nog Leeuwen gezien?Gotchas schreef:India en dan een beetje het noordwest van India tegen de grens met Pakistan![]()
Ja deze is in het wild gemaakt, we waren opzoek naar leeuwen en waren gestopt omdat we dachten dat we wat zagen. Zat deze knappert vlak voor ons neus lekker een dutje te doen![]()

Yup, eentje op nog drie meter afstand van de jeep.Ron62 schreef:Gaaf hoor, heb je nog Leeuwen gezien?