Ik deel deze mening. Te verzadigd en lijkt te oranje. Grijskaarten niet altijd geloven, op je eigen gevoel afgaan.Ahum schreef:Mooi portretvolgens mij is alleen de kleur TE verzadigd waardoor er een oranje gloed over komt.
Ik weet dat je nu gaat zeggen dat je een grijskaart hebt gebruikt en dat de kleuren goed zijn.
Misschien is het nog niet duidelijk wat ik dan bedoel met "te verzadigd in dat geval wil ik er wel een voorbeeld bij zetten.

Geen verzadiging toegepastAhum schreef:Mooi portretvolgens mij is alleen de kleur TE verzadigd waardoor er een oranje gloed over komt.
Ik weet dat je nu gaat zeggen dat je een grijskaart hebt gebruikt en dat de kleuren goed zijn.
Misschien is het nog niet duidelijk wat ik dan bedoel met "te verzadigd in dat geval wil ik er wel een voorbeeld bij zetten.

Staat nergens bij mij dat het goed of slecht is.ppp schreef;
Goed en slecht is altijd zon rare term vind ik. Beide bewerkingen geven een eigen sfeer, het is maar net welke je wilt weergeven.

Zo jammer dit. Ik zie ook echt een oranje zweem, en een beetje kritiek moet kunnen!Ahum schreef:Nou als dit je antwoord is zal ik de foto weer weghalen a.u.b. andere copy ook verwijderen.