forum/viewtopic.php?f=16&t=86310" onclick="window.open(this.href);return false;
Maandopdracht regels.
- Mendel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Vanaf nu, gelden er geen regels betreffende nabewerking voor de Maandopdracht en de Challenges. Dit na aanleiding van de duidelijke uitslag in de betreffende poll:
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
- filipo
- Lid

- Contacteer:
Nav de maandopdracht "beweging" de vraag of "animated GIFs" en "cinemagraphs" ook nog vallen onder "geen regels betreffende nabewerking" en "1 foto insturen" ?
Uiteindelijk ziet de kijker meer dan 1 foto en het eindresultaat zou je niet kunnen afdrukken.
Voor wie niet weet wat cinemagraphs zijn : een prachtig staaltje kan je hier zien :
https://inspirationfeed.com/inspiration ... emagraphs/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uiteindelijk ziet de kijker meer dan 1 foto en het eindresultaat zou je niet kunnen afdrukken.
Voor wie niet weet wat cinemagraphs zijn : een prachtig staaltje kan je hier zien :
https://inspirationfeed.com/inspiration ... emagraphs/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Gotchas
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
"animated GIFs" en "cinemagraphs" vallen ons inziens onder de de categorie overige bewerkingen
Uiteindelijk hebben we besloten dat de kijker beslist welke inzending hij het beste vind passen bij de opdracht
Uiteindelijk hebben we besloten dat de kijker beslist welke inzending hij het beste vind passen bij de opdracht
- filipo
- Lid

- Contacteer:
Ok dat is duidelijk.
Het eindresultaat/bestand hoeft dus niet afdrukbaar te zijn.
En als ik dus volgende keer niet kan kiezen tussen 3 foto's mag ik ze in een animated GIF'je steken... lekker makkelijk
Het eindresultaat/bestand hoeft dus niet afdrukbaar te zijn.
En als ik dus volgende keer niet kan kiezen tussen 3 foto's mag ik ze in een animated GIF'je steken... lekker makkelijk