Dank je Hans en Rob, maar wat zijn je twijfels over de kleur dan? kun je dat nader verklaren ?Hans v Ee schreef:Staat er mooi op, maar twijfel wel wat over de kleur. Gr. Hans.

Ik vind dat de kleuren op de vleugel te grijs. Het lijkt wel of je kleuren eruit hebt gehaald en dat er enkel het rood over blijft.Bokie schreef:Dank voor je reactie Peter, ik heb verder niet heel veel met de kleuren gedaan . zou er meer kleur of verzadiging in moeten dan volgens jou? word een beetje gek van die kleuren want krijg dat maar niet goed .

als het goed is is mijn scherm gekalibreerd ja hahaha maar krijg telkens andere waardes als ik hem opnieuw doe.. erg vreemd . ( dus als iemand mij kan helpen hierbij, graag. )Papa100 schreef:Ik vind dat de kleuren op de vleugel te grijs. Het lijkt wel of je kleuren eruit hebt gehaald en dat er enkel het rood over blijft.Bokie schreef:Dank voor je reactie Peter, ik heb verder niet heel veel met de kleuren gedaan . zou er meer kleur of verzadiging in moeten dan volgens jou? word een beetje gek van die kleuren want krijg dat maar niet goed .
Is je scherm gekalibreerd?