Titel aangepast, bedank voor de infoRob Olivier schreef:Ik had hem ook liever in kleur gezien en vanuit een wat lager standpunt.
Overigens is het geen Aalscholver maar een Slangenhalsvogel.

het golfje weggehaald (thx voor de tip), de stronk laat ik maar liggenpetervaneekelen schreef:Ik vind het z/w zeer geslaagd, mooie omzetting en passend bij dit grafische beeld. Wel jammer dat de achtergrond net niet lekker meewerkt - een golfje in het verlengde van de snavel, een te lange stronk ... maar toch een goeie foto.

petervaneekelen schreef:Ik vind het z/w zeer geslaagd, mooie omzetting en passend bij dit grafische beeld. Wel jammer dat de achtergrond net niet lekker meewerkt - een golfje in het verlengde van de snavel, een te lange stronk ... maar toch een goeie foto.

Waar doel je op Frans ? dat de foto uit de hoogte genomen is ? of omwille dat ik voor zwart wit gekozen heb omdat ik kleur zelf niet mooi vond ?Frans schreef: PS De omstandigheden waaronder een foto gemaakt zijn zouden geen excuus moeten zijn voor eventuele tekortkomingen of zwakke punten.