Update windows 10
- Erik Symoens
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Beste mensen,,,,vanmorgen verplichte update moeten doen voor windows 10.....heb nu een ernstig probleem!!!!....Mijn pc blijft opstarten telkens na één zonder te stoppen,,,,soort loop.....dus wilt zeggen dat ik niet meer in m'n pc kan!!!!!Wie o wie kan me helpen

- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
En hoe start je op in veilige modus.....
- Geert
- Lid

Je zal tijdens het opstarten de shift toets moeten blijven inhouden tot je in een boot menu komt.... denk ik 
Even gezocht op google...
Windows 10 opstarten in veilige modus vanuit het aanmeldscherm
Ook al werkt het niet meer met F8, er is tóch nog een manier om Windows te laten starten in veilige modus door middel van het indrukken van een toets tijdens het starten. Start de pc opnieuw op. Wanneer het aanmeldingsscherm wordt getoond, houd je de Shift-toets ingedrukt en klik je op Voeding / Opnieuw opstarten. Nu werkt het proces hetzelfde als via de andere optie: de pc zal nu nogmaals opnieuw starten, waarna er een lijst met opties wordt getoond. Optie 4 (of F4) laat je de pc in veilige modus opstarten, optie 5 of (F5) laat je de pc opstarten in veilige modus met netwerk.
Even gezocht op google...
Windows 10 opstarten in veilige modus vanuit het aanmeldscherm
Ook al werkt het niet meer met F8, er is tóch nog een manier om Windows te laten starten in veilige modus door middel van het indrukken van een toets tijdens het starten. Start de pc opnieuw op. Wanneer het aanmeldingsscherm wordt getoond, houd je de Shift-toets ingedrukt en klik je op Voeding / Opnieuw opstarten. Nu werkt het proces hetzelfde als via de andere optie: de pc zal nu nogmaals opnieuw starten, waarna er een lijst met opties wordt getoond. Optie 4 (of F4) laat je de pc in veilige modus opstarten, optie 5 of (F5) laat je de pc opstarten in veilige modus met netwerk.
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Werkt niet......blijft maar opstarten......het schijnt dat de update daarvoor zorgt......dus probleem is.....hoe geraak ik in m'n pc
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Niks.......
- Geert
- Lid

Dan heb je inderdaad een probleem, heb het je nogal gezegd hé... once you go MAC ... 
Toch nog even wat verder gekeken... als je tijdens het opstarten je pc uitzet met de powerknop en tegelijk je shift toets blijven inhouden dan zou je ook in een boot menu moeten komen...
Toch nog even wat verder gekeken... als je tijdens het opstarten je pc uitzet met de powerknop en tegelijk je shift toets blijven inhouden dan zou je ook in een boot menu moeten komen...
- Wim
- Lid

computer uit zetten aanzetten gelijk f8 indrukken kan zijn dat ie vraagt met welke schijf opstarten kies dan voor c schijf. enter en ook weer gelijk f8 indrukken tot je het scherm veilige modus krijgt. start hij dan wel op.?? anders blijft er niks over dan met een toetsen combinatie windows opnieuw te installeren. toetsen combi moet je even opzoeken kan per computer verschillen. succes Erik.
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Toetsencombinatie????
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Neen......zit (zat) er niet op.....vrees dat deze niet makkelijk gaat worden.....geraak echt niet in de pc.....
- pdc
- Lid

3x na elkaar tijdens het booten de aan/uit knop indrukken zodat de pc uit valt (niet aan te bevelen), brengt u trouwens ook naar het herstelscherm waarna u de geavanceerde opties kan selecteren.
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Allen bedankt van tips om me te helpen maar niets lukt...deze is nog geen jaar oud en valt onder twee jaar garantie....is trouwens van Coolblue en staan gekend voor hun prima service.....dus gaan we hem naar daar opsturen.Bestanden ben ik kwijt maar de meeste staan op m'n externe schijf.
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Inderdaad en vooral een lege....

- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Nee......stroom is nooit weggevallen,indien het zou geweest zijn zou hij op accu verder zijn gegaan,,,is een vaste niet vervangbare batterij.De update was begonnen zich voor te bereiden tot zijn 100%.....dan ging hij terug opstarten en heeft er min of meer een zwart scherm zich in de plaats gemaakt voor enkele uren.Opeens startte hij terug op en bleef hij telkens terug uit vallen en opstarten.Toen na een paar uur heb ik stappen ondernomen met geen resultaten.Heb deze opgezocht en bekeken of er nog mensen last van hebben van deze "Loop"....en ja inderdaad....Microsoft heeft nu bekend gemaakt dat hij een nieuwe update gaat vrijgeven op dinsdag 14 februari om het hevel te verhelpen.Maar vrees dat ik daar weinig met ben omdat ik niet meer in de pc kan.