Auffanglager Breendonk
- Alchemist
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Vorig jaar ben ik naar het Fort van Breendonk geweest, origineel een fort uit het begin van de 20ste eeuw, deel van de verdedigingswerken rondom Antwerpen. In de 2e wereldoorlog is het fort gebruikt als doorvoer- / concentratiekamp van de Duiters.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Ik snap Mendel wel een beetje, toch denk ik dat F3 (voor mij nu al de mooiste in je serie) en F5 de meeste potentie hebben, de bewerking lijkt alleen wat tekort te schieten ... teveel verscherping, te weinig licht/donker balans ...
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Jazeker. Komt in feite neer op contrast, alleen niet via het knopje "contrast" in willekeurig welk programma, maar meer door tegenhouden cq doordrukken (dodge/burn). Je krijgt dan wat meer spanning in je foto's. Het is een kwestie van gevoel waar je de nadruk op wilt leggen, maar bv. in je laatste foto heb je sterk opgelicht en zou dat wat mij betreft minder kunnen zonder details te verliezen.
- Henry
- Lid

Prachige serie, mooi bewerkt.
Kleurtoon van de binnenfoto's wijkt wel sterk af van die van de buitenopnames. Als serie zou je deze misschien nog iets meer in overeenstemming met elkaar kunnen brengen.
Kleurtoon van de binnenfoto's wijkt wel sterk af van die van de buitenopnames. Als serie zou je deze misschien nog iets meer in overeenstemming met elkaar kunnen brengen.