Wat een feest toen ik ze vorige week ontdekte, de nijlgansjes zijn er weer! helaas maar 4 kleintjes dit jaar maar dat mag de pret niet drukken. Had er graag vanmiddag even op uit gegaan maar dat zit er met dit weer dus niet in. Dan maar foto's van dit weekend selecteren, bij deze alvast eentje
Die zijn er vroeg bij!!
Gave plaat, leuk die herhaling op de achtergrond!! Mooi laag standpunt ook.
Hetzelfde plekje als waar je ze vorig jaar hebt kunnen fotograferen?
Ja zelfde plek zelfde paartje, ze schijnen er al een paar jaar te komen en hebben vaak twee nestjes. Een hele vroege dus en in april nog 1. Dus we kunnen nog wel even
Ik zit bij je foto's van vorig jaar te kijken, maar daar waren ze nog vroeger (februari)!
Hier komen ze ook vaak pas begin april, vandaar dat ik me er een beetje over verbaas.
Heerlijk om te mogen bekijken. Lieve beestjes, waar sfeer mede wordt versterkt door de korte scherptediepte en de zachtheid in de achtergrond. Vriendelijke kleurtjes, als ware het een prentje uit een kinderboek
Dank voor jullie commentaar op de foto, leuk om te lezen. Vandaag uit mn werk toch nog even langs gefietst en even wat foto's in het late middagzonnetje gemaakt. Weer enorm genoten en voor mn gevoel meer scherpere foto's gemaakt dit keer. Hoop er morgen een paar te posten.