Onderste rand zie je zo dat het bewust gedaan is, dan respecteer ik dat wel ook.
Echter als ik ze weg denk is volgens mij het beeld sterker.
Mooie opname.
Dank voor het meekijken tot zover. Het onderste randje is bewust meegenomen. Het " draagt" voor mijn gevoel de rest van de plaat. Verder doe ik de dingen vaak gevoelsmatig. Nergens staat dat het zou moeten dus ik respecteer ook degene die het liever zonder had gezien. Gr. Harry
Wat mij betreft mag je zo een hele serie maken, Harry - ik heb een kantoorbaan en vraag me vaak of je daar geen fotoserie van zou kunnen maken. Echter, ik mag niet op lokatie fotograferen. Dit geeft een aardige indruk van een typische kantoortuin (inclusief het niet mooie maar wel realistische gelige licht).
Alleen vermoed ik dat dit geen spiegels zijn maar foto's aan de muur
Hier nog een veel-kijker. Ik wist lange tijd niet precies wat ik van deze foto moest vinden.
Als het statische schilderijtjes/foto's waren die aan de muur hingen, dan had ik besloten dat ik in het niks zou vinden. Gelukkig zijn het geen statische schilderijen/foto's, maar dynamische beelden.
Het moment van afdrukken en je opnamestandpunt heeft je twee mooie beelden opgeleverd die fraai in samenhang met elkaar zijn. Het onderste randje spreekt mij wel aan. Het maakt me nieuwsgierig wat daar te zien zou zijn geweest.
Ik heb nog even gekeken of ik het beeld meer kon verduidelijken aan de hand van een foto. Die had ik niet, maar deze laat misschien ook zien hoe de situatie was. Je liep op een trap naast verdiepingen die weer ramen hadden. Let niet op de foto zelf, die dient alleen ter illustratie, gr Harry