moeite om hem hier aan jullie te laten zien...

Ook niet om even aan het wieltje te draaien?Erik Symoens schreef:Bedankt reeds van jullie reacties.....heb dus ook bij de opname het scherptebereik vernoemd.....maar vond hem te =mooi)))))
@Geert.....deze modelletjes blijven niet zo lang zitten voor de camera zoals in een studio hoor waar je op je gemak effe je instellingen gaat aanpassen![]()
![]()

Daar kan ik het geheel mee eens zijn.Harry schreef:Ondanks de terechte opmerking over de lichte onscherpte op de rechtse duif vind ik het een fijne foto met mooie kleuren en vlakverdeling. gr Harry
Ook hier ben ik het geheel mee eens.Erik Symoens schreef:....deze modelletjes blijven niet zo lang zitten voor de camera zoals in een studio hoor waar je op je gemak effe je instellingen gaat aanpassen![]()
![]()

Ik voelde in je vorige comment toch enig sarcasme over portretfotografie wat niet zo netjes isErik Symoens schreef:Soms wel Geert......maar er zijn vaak ook van die momenten dat je te enthousiast bent en je dan gewoon die éne foto wil nemen.....

Ook vind ik dat je aan het decor teveel kunt zien dat deze vanuit een gehuurde vogelhut is gemaakt, maar daar kun jij niets aan doen.