Grote twijfels...

Foto's die niet goed in een van de andere categorieën zijn te plaatsen.
Freerk_Lautenbag
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Grote twijfels...

Bericht Geplaatst:

Ik vind John Gravett wel een fijne landschapsfotograaf, iemand die ik ook toevallig tegenkwam op internet. Ook hij werkt af en toe wel met de Big Stopper. Daar is op zich niks mis mee wanneer je het maar niet te pas en te onpas gebruikt. Op zijn site zie je mooie foto's: https://www.johngravett.com/landscape" onclick="window.open(this.href);return false;
Tja, en Ansel Adams kan je ook wel eens bekijken, maar dat is al een paar jaartjes geleden :P
Omhoog Profiel Website Foto's
Matthijs
Lid
Lid

Grote twijfels...

Bericht Geplaatst:

Dankjewel, ik ga 's kijken!
Omhoog Profiel Foto's
Frans
Lid
Lid

Grote twijfels...

Bericht Geplaatst:

Denk dat een probleem van landschapsfotografie in Nederland is dat we weinig tot geen bijzonder natuurfenomen hebben als bergen, kloven, gletsjers, vulkanen etc.
Het wordt dus al vaak in onze eigen ogen gewoontjes.
Let wel ik zeg niet dat hier geen mooie landschapsfoto's te maken zijn. Daar ben jezelf het bewijs van.
Omhoog Profiel Foto's
Matthijs
Lid
Lid

Grote twijfels...

Bericht Geplaatst:

Dat klopt wel Frans. Afgelopen zomer in Frankrijk geweest en dat is weer heel anders dan Nederland. Het lichtval, de bergen/rotsen, dieren en vele andere dingen vind ik erg mooi. Dat is iets wat wij in NL niet zullen zien. Maar voor de mensen die daar wonen is dat heel normaal en is het platte land in Nederland weer bijzonder. :D
Overigens denk ik dat Zeeland nog niet zo'n hele vervelende plek is voor (landschaps)fotografen.
Omhoog Profiel Foto's
Frans
Lid
Lid

Grote twijfels...

Bericht Geplaatst:

Ja Zeeland heeft mooie dingen.
Omhoog Profiel Foto's
Freerk_Lautenbag
Lid
Lid
Contacteer:

Re:

Bericht Geplaatst:

Frans schreef:Denk dat een probleem van landschapsfotografie in Nederland is dat we weinig tot geen bijzonder natuurfenomen hebben als bergen, kloven, gletsjers, vulkanen etc.
Het wordt dus al vaak in onze eigen ogen gewoontjes.
Let wel ik zeg niet dat hier geen mooie landschapsfoto's te maken zijn. Daar ben jezelf het bewijs van.
'Wat je veraf haalt is lekker' en daarom moeten we ook altijd ver weg. Juist de mooiste dingen vind je echter dichtbij. Groot voordeel is dat je er alle tijd voor kunt nemen. Het loopt meestal niet zomaar weg....... :)
Omhoog Profiel Website Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Overige foto's”