1

2

3

4
Vers van de pers, net een paar minuten geleden op de foto gezet... maar welke is nou de beste?

Psssst, er stond een hek achter me van een weilandje en ik stond op een smal paadje bezaaid met ouders en kinderen... (de situatie liet het me niet toe...)Rob Olivier schreef:Ze zijn best wel scherp en goed belicht. Maar als dit geen uitsneden zijn dan was ik een paar passen naar achteren gelopen (uiteraard als de situatie het toelaat). Ik denk dat je dan een veel aansprekender beeld had gekregen.

CoonArt heeft niet verteld hoeveel ervaring hij heeft, maar laat ons wel weten dat hij bijna 42 jaar is en veel aan fotografie doet en ook aardige plaatjes kan schieten. Komt op mij niet over als een absolute beginner.CoonArt, 28 maart 2017 16:23 schreef:Oftewel gewoon Michael, leeftijd 41 (bijna 42 jaar!). Doe veel aan fotografie en soms ook wat filmwerk met mijn JVC videocamera die ook aardige plaatjes kan schieten. Mijn weapon-of-choice is een leuke Samsung WB35F camera, 16MP, Kan ook wel fraaie plaatjes maken. En waarom de naam CoonArt? Ik doe aan ART en wasberen zijn mijn favo dieren. Zodoende.

Ach, was ook vergeten dat ik verstandelijk gehandicapt ben en een beetje autistisch. Sorry. Foto's maken doe ik meer als een soort van hobby. Heb pas een paar jaar ervaring met foto's maken. (Eigenlijk sinds 2010 of zo...)Henry schreef:Klopt, dat mag altijd. Om een en ander in de juiste context te plaatsen, hieronder de introductietekst van Coonart.CoonArt heeft niet verteld hoeveel ervaring hij heeft, maar laat ons wel weten dat hij bijna 42 jaar is en veel aan fotografie doet en ook aardige plaatjes kan schieten. Komt op mij niet over als een absolute beginner.CoonArt, 28 maart 2017 16:23 schreef:Oftewel gewoon Michael, leeftijd 41 (bijna 42 jaar!). Doe veel aan fotografie en soms ook wat filmwerk met mijn JVC videocamera die ook aardige plaatjes kan schieten. Mijn weapon-of-choice is een leuke Samsung WB35F camera, 16MP, Kan ook wel fraaie plaatjes maken. En waarom de naam CoonArt? Ik doe aan ART en wasberen zijn mijn favo dieren. Zodoende.