Update:

D7100 + 10-20 | F/8 | 1/25 sec. | ISO-100 | 15mm | ...

Klopt, maar storend vind ik het niet...janjan33 schreef:De rechterwolk lijkt wat blauw.
Daar is de panorama de oorzaak van, ik zal 's kijken of ik er wat aan kan doen.janjan33 schreef:De vervorming van de weg rechts vind ik minder mooi, komt waarschijnlijk door het lage standpunt.

Voordat je er wat aan doet Matthijs, kijk dan eerst of het jezelf ook stoort. Zo niet, waarom zou je het dan veranderen? Het zijn jou foto's! Straks komt er iemand die het jammer vindt dat je aanpassingen aan de weg hebt gedaan. Het is een tip van een niet zo wijze oudere manMatthijs schreef:Klopt, maar storend vind ik het niet...janjan33 schreef:De rechterwolk lijkt wat blauw.Daar is de panorama de oorzaak van, ik zal 's kijken of ik er wat aan kan doen.janjan33 schreef:De vervorming van de weg rechts vind ik minder mooi, komt waarschijnlijk door het lage standpunt.

Dankjewel!Judithfoto schreef:Maar ik vind wel dat je echt mooie landschapsfoto's maakt Matthijs. En ook zo'n goede scherptediepte, daar kan ik nog wat van leren.