D7100 + 10-20 | F/7.1 | 1/2 sec. | ISO-200 | 0.0 belichtingsafwijking | 10mm | ...

Hier ben ik het niet mee je ééns...Dennismulder55 schreef:Ik mis wat bijzonders in de foto, een eyecather. Het licht helpt je hier ook niet mee.
Mijn doel met deze foto was juist om met een wat langere sluitertijd de golven dynamisch op de foto te krijgen.Judithfoto schreef:...maar persoonlijk vind ik de langere sluitertijd met het water niet zo mooi hier.

Ik mis meer iets waar de lijn naar toe lopen. Ik ben fan van het gouden/blauwe uur met de mooi kleuren in de lucht. Het is hier wat blauw en donker. Verder is het helemaal goed is jij er tevreden over bent, volg je eigen stijl en doet wat jij mooi vindMatthijs schreef:Bedankt voor jullie comments!Hier ben ik het niet mee je ééns...Dennismulder55 schreef:Ik mis wat bijzonders in de foto, een eyecather. Het licht helpt je hier ook niet mee.![]()
Als eyecatcher had ik de golven (en stenen) genomen, die n.m.m. de foto wel kunnen dragen.
Het licht was precies zoals ik wilde hebben, maar dat is misschien persoonlijk. Wat had jij hier graag anders gezien?
Mijn doel met deze foto was juist om met een wat langere sluitertijd de golven dynamisch op de foto te krijgen.Judithfoto schreef:...maar persoonlijk vind ik de langere sluitertijd met het water niet zo mooi hier.
Voor mij was het ook even wennen.