Prima invulling toch Frans. Het ging er toch om welke gedachten bij jou opkwamen bij de zin van de opdracht en niet om de tekst of clip van het liedje.
Ik heb de clip pas achteraf bekeken omdat ik toch wel benieuwd was wat e nu al zo lang bovenaan in de top 40 staat. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet onder de indruk was.
Het vervagen van de achtergrond nog geprobeerd maar dat duurde te lang voor mijn rug.
Heb zelf zitten twijfelen. Maar het voetje vertederde mij genoeg.....
Had nog een alternatief maar die was ook niet helemaal koosjer in de achtergrond.
ook weer een andere invulling dat is wel het leuke van dit project, de clip heb ik niet gekeken dus snap ik het voetje dan ook niet maar ga ik die dan ook nog even bekijken
Dank jullie voor de reacties.
@Wim: dacht het eenvoudig in de nabewerking op te lossen. Maar niet dus. Vanochtend nog even geprobeerd maar nope....
@Tony: net als bij jouw vaas gaat het om de vormen. Niets meer en niets minder.
Wat een lieve invulling, ik kan hem helemaal begrijpen.
Wie zou er niet verliefd worden op de vormen van een baby? En al helemaal als het je eigen kleinkind betreft, is dat zo Frans?
Zien we trouwens in de achtergrond het linkerschoentje?
Als dat zo is, dan vind ik hem wel toepasselijk en is het niet wegshoppen een goede besluit geweest.