Ben benieuwd hoe dat bij de anderen is.
W3F2-opdracht: Veni, vidi, vici
- Wim
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Ben een beeld denker Frans woorden zijn voor mij moeilijker. Was dus ook een slechte leerling kan het slecht onthouden wat ik lees (Of snappen) . beelden pakken bij mij des te beter.Frans schreef:Mijn eigen gedachten gaan in taal. Ik hoor als het ware woorden en zinnen in mijn hoofd.
Voor hem was het leven een soort stripverhaal.
Ben eigenlijk benieuwd hoe dat bij Wim en Erik is.
- Tony
- Lid

- Geslacht: Vrouw
op dit moment nu ik de opdracht lees, denk ik nog helemaal niks nog in woord en nog in beeld ..... namelijk nog niet goed wakker ( slecht geslapen )
eerst maar eens even de opdracht goed tot me door laten dringen
eerst maar eens even de opdracht goed tot me door laten dringen
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Als ik een opdracht lees gaat inderdaad het visuele in m'n hersenen aan de gang......en het idee ontstaat of het ontstaat niet.....wat is het beste,,,,,Een direct visueel antwoord op de vraag of een doordenkertje....maar wat hetzelfde blijft zijn beelden die zich opstapelen in m'n verbeelding en niet zinnen of synoniemen die de opdracht kunnen dragen....
Deze opdracht heb ik zitten bedenken toen we naar Brussel reden,,,,het antwoord eigenlijk snel gevonden,,,,nu juist de opdracht op een mooie manier uitvoeren......
Hintje........."Muziek".......Tot Zaterdag....
Deze opdracht heb ik zitten bedenken toen we naar Brussel reden,,,,het antwoord eigenlijk snel gevonden,,,,nu juist de opdracht op een mooie manier uitvoeren......
Hintje........."Muziek".......Tot Zaterdag....
- ArtenCo
- Lid

- Contacteer:
Wat een opdracht zeg!!!
Op dit moment weet ik niet of ik een beeld- of woorddenker ben. De grijze massa moet eerst in werking komen!
Henry, Henry toch....je maakt het niet makkelijk hoor....
Op dit moment weet ik niet of ik een beeld- of woorddenker ben. De grijze massa moet eerst in werking komen!
Henry, Henry toch....je maakt het niet makkelijk hoor....
- ArtenCo
- Lid

- Contacteer:
Frans en Henry ik weet echt serieus niet wat ik nu ben; woorddenker of beelddenker. Los van de avatar die ik voor een andere reden heb gemaakt, ik lees niet zo heel veel hoor. De krant suggereert dat wel maar eerlijk is eerlijk ik ben geen boekenwurm.Henry schreef:@ArtenCo: De woorddenkers vinden volgens mij de opdrachten helemaal niet zo lastig.
Beeld- of woorddenker vind ik wel een interessant onderwerp aangezien ik op werk de hele dag hiermee te maken heb. Je moet weten dat ik werk met mensen met een verstandelijke beperking, als ik dan kijk naar de termen woord- en beelddenkers kan ik zo enkele van mijn clienten classificeren. Als professional moet ik constant schakelen tussen deze twee verschillende manieren van benaderen. Dat vraagt wel wat van je en het is ook machtig mooi om er mee bezig te zijn. Mss omdat is dat waarom het voor mij lastig is om mij zelf te classificeren als beeld- of woorddenker? Beide zitten zo in mijn genen verwerven dat ik zou zeggen; ik ben een mix van beide.. kan dat?
ps; ik heb inmiddels een idee ten aanzien van de opdracht, nu de uitvoering nog!
- Frans
- Lid

Natuurlijk kan dat Conny.
Stel ik vraag je om je nu een rode appel voor te stellen.
Daarvoor moet je eerst de bovenstaande woorden lezen, de zin begrijpen en dan pas kun je het beeld voor je geestesoog oproepen.
Stel ik vraag je om je nu een rode appel voor te stellen.
Daarvoor moet je eerst de bovenstaande woorden lezen, de zin begrijpen en dan pas kun je het beeld voor je geestesoog oproepen.
- Henry
- Lid

...maar laten we niet te snel op de zaken vooruit lopen. We kunnen nog een aantal inzendingen verwachten, bijvoorbeeld van Maarten916, janjan33, Fotosmurf, Deva, Bas en wellicht Frans als hij in staat is om een vreugdedansje te doen en die weet vast te leggen.