Had een ander idee in mijn hoofd maar dat ging toch teveel tijd en geregel vergen. Vandaag op een voetbaltoernooi geweest en daar naar ideeen gekeken voor de opdracht.
Vond het eigenlijk een triest beeld om een trainer van een team heel de wedstrijd met zijn mobiel in zijn hand te zien staan.
Ineens dacht ik dat je tegenwoordig met je mobiel in je hand nooit meer alleen ergens bent.
Alleen en toch samen.
Ik denk dat je een beeld hebt neergezet die we veel vaker zullen zien in de toekomst.
Met je familie op de bank en met je vrienden de voetbalwedstrijd kijken via de mobiel of zoals hier: op het veld je team coachen en in gesprek met je vrienden.
Ach ja iedereen heeft voortaan zo,n ding. Zelfs ik heb er voortaan een. zonder internet. als ik niet thuis ben hoef ik al dat gepingel en gezoem niet te horen. Goede afsluiter Joop.
Je hebt de irritante gewoonte van tegenwoordig goed in beeld gebracht en het past goed in de opdracht. Het lijkt wel of iedereen getrouwd is met een mobieltje. Je vraagt je haast af hoe de mensen hebben kunnen leven zonder mobieltje.