Heb je de reacties wel gelezen?Eelke schreef:Dank voor de reacties! Ik snap dat sommigen de veer weg zouden shoppen.. heb ik zelf ook over zitten twijfelen, uiteindelijk niet gedaan omdat ik het wel leuk speels doorbrekend vond.
Frans schreef:...Samen met RoquiRocks op pad geweest?
Ron62 schreef:...in dezelfde hut als Roquirocks geweest?

Henry, nee niet gelezen heb maar random wat getikt. helaas niet meteen op alles geantwoord... maar dat moet blijkbaar? Maar bedankt op het wijzen van het feit dat ik deze vragen nog niet heb beantwoord.Henry schreef:Heb je de reacties wel gelezen?Eelke schreef:Dank voor de reacties! Ik snap dat sommigen de veer weg zouden shoppen.. heb ik zelf ook over zitten twijfelen, uiteindelijk niet gedaan omdat ik het wel leuk speels doorbrekend vond.
Je bent niet de enige bij wie ik dit constateer...
Frans schreef:...Samen met RoquiRocks op pad geweest?Ron62 schreef:...in dezelfde hut als Roquirocks geweest?

Wat mij een beetje prikkelt is de manier van vragen. Maar dat kan ook mijn interpretatie zijn......Henry schreef:Eelke, graag gedaan. Ik weet niet of je op alles onmiddelijk een reactie moet geven. Ik zat met een vraag en dacht: "Laat ik die vraag maar gewoon stellen.".

Ik heb geen idee naar welke hut Roquirocks is geweest.. dus????Ron62 schreef:Fraaie plaat Eelke.![]()
Ik volg Rob wat betreft iets meer ruimte onderin en ik had hetzelfde idee als Henry....in dezelfde hut als Roquirocks geweest?