Leuk zo'n silhouette! Ik twijfel een beetje of je hem niet beter zou kunnen croppen zodat die lijn weg valt. En zo ook de vertekening in de hoeken een beetje.
mooie kleur, lekker strak. lijn er zeker inhouden vind ik. Ik zou w.s. alleen dat "stokkie" onder de knie wegklonen, verstoort het silhouet een beetje. Oja, ff rechtzetten
Klopt, ze liep over een heuveltje Het oververscherpte is denk ik weer een niet-zo-welkom-cadeautje van het verkleinen... Dankjulliewel voor het commentaar
Door het verkleinen (in bewerkingsprogramma) wordt de foto juist iets onscherper. Heb je het automatisch door Photobucket laten doen? Niet meer doen dan.
Verkleinen in je bewerkingsprogramma, iets naverscherpen en dan pas op Photobucket.
Vind um gaaf ! Zou ook graag wat meer bodem zien; misschien kun je dit nog oplossen door een klein zwart kadertje te gebruiken zodat de illussie van meer bodem gegeven wordt. Over het verkleinen: verscherp altijd eerst en laat Photobucket verkleinen: ze lijken mij altijd wel scherp.... Zal het ook eens andersom proberen....
Oh Proficiat met de YC!! Mooi plaatje... Kzou deze moeten omhoog hangen in mijn kamer... zo krijg ik misschien terug wat zin om zelf weer aan het rennen te beginnen