1/1600 sec. f/13 300 mm / Sigma 18-300

Hoi Wim,Wim schreef:dichterbij clonen of met content aware move tool. vind hem zo ook niet onaardig.

Dan ben ik benieuwd hoe die update er uit ziet , want ik vind het origineel best goed geslaagd .frako schreef:Wim schreef:dichterbij clonen of met content aware move tool./quote]
tool in PS kende ik niet maar heb ik zojuist uitgeprobeerd. Wat een fijne mogelijkheid om iets te verplaatsen in een foto. Bedankt voor de tip.

Ik heb het niet op deze foto uitgeprobeerd. Maar op een andere willekeurige foto.Ik heb nav de positieve reacties op het orgineel het zo gelaten. Maar de kennismaking met Content aware move is een nieuwe mogelijkheid die mij mogelijk in de toekomst beter ligt dan clonen.RoquiRocks schreef:Dan ben ik benieuwd hoe die update er uit ziet , want ik vind het origineel best goed geslaagd .frako schreef:Wim schreef:dichterbij clonen of met content aware move tool./quote]
tool in PS kende ik niet maar heb ik zojuist uitgeprobeerd. Wat een fijne mogelijkheid om iets te verplaatsen in een foto. Bedankt voor de tip.