Laten we de gebaande wegen eens durven te verlaten.Hermanus schreef:Mooi Peter, hoewel ik altijd hoor: " eerst het frontje dan het kontje" .

Wat jij als staart ziet zijn de vleugelpunten en die behoren blauw te zijn. Een Appelvink heeft zelfs geen zwarte staart. De kleur van de kop klopt prima voor een juveniel en dat is deze ook.RoquiRocks schreef: Het verbaast me dat nog niemand iets over de kleuren zei, maar ik vind dat deze nogal afwijken.
M.n. het vele blauw in de staart valt op waar dit richting zwart moet zijn. Ook de kleur van de kop lijkt af te wijken.

Neemt niet weg - Rob - dat ik ze nog nooit zo heb gezien. Heb speciaal een heel eind terug gekeken om te bezien of dat blauw vaker aanwezig was. Niets gevonden.Rob Olivier schreef:Wat jij als staart ziet zijn de vleugelpunten en die behoren blauw te zijn. Een Appelvink heeft zelfs geen zwarte staart. De kleur van de kop klopt prima voor een juveniel en dat is deze ook.RoquiRocks schreef: Het verbaast me dat nog niemand iets over de kleuren zei, maar ik vind dat deze nogal afwijken.
M.n. het vele blauw in de staart valt op waar dit richting zwart moet zijn. Ook de kleur van de kop lijkt af te wijken.
Mooie foto Peter.