Bedankt allemaal. Ik was zelf ook wel enthousiast over deze. @ Peter: ik zal de lampjes eens weghalen. Zelf ben ik bang dat het een te groot zwart vlak wordt. Het is zeker een dankbaar bezoek geweest Maarten en Riatp. Gr. Harry
Leuk dat je toch blijft kijken Joop. Het is de trap van het Brabants museum. Van onderaf genomen. Prachtig in zijn vorm. @ Peter: ik ga morgen eens stoeien. Gr. Harry
Voor mij absoluut de update. Ik denk dat als je de versies andersom in volgorde geplaatst zou hebben, men zich af zou vragen waarom je die twee spotjes er plotseling bij hebt gezet
Brabants museum 4, 5 en 6 vond ik al heel mooi, maar deze is helemaal prachtig! Het tegenhouden van die rand in de update pakt goed uit vind ik, alhoewel de anderhalve spot in het origineel toch ook wel een mooie sprankel en evenwicht geven aan het geheel. Ik kan niet kiezen (een combi van tegenhouden mét spots zou ook nog kunnen).
Iedereen bedankt voor het nogmaals kijken. Respect voor andere meningen maar ik blijf bij mijn eerste versie. Ik vind het te mooi dat de spotjes van (o.a.) rechts boven li onder weer terugkomen. Nogmaals ik snap dat er natuurlijk andere meningen zijn maar ik ben niet om...gr Harry