Heel mooi, belichting en vooral de catchlights van de ringflitser zijn heel passend en fraai. De mua medewerker(ster) heeft hier ook goed werk geleverd. Beperkte scherptediepte doet het hier ook heel goed. Kortom TOP
Prachtige make up en kleuren. De oorbellen zijn echt een eyecatcher ook. Normaal ben ik geen fan van een ringflitser maar bij deze vind ik het een toegevoegde waarde. Alle details lijken te kloppen.
Kritiek geven is onmogelijk, maar als ik dan zou zeuren en heel lang naar de foto kijk, zou ik zeggen dat de neus haartjes niet heel charmant zijn maarja, nogmaals, dat zou zeuren zijn denk ik.
Gefeliciteerd met je TC! Het is een prachtig portret geworden. Maar, vergeef me ik zal vast vloeken in de kerk, die reflecties van de ringflitser in haar ogen vind ik echt vreselijk.
Rob Olivier schreef:Gefeliciteerd met je TC! Het is een prachtig portret geworden. Maar, vergeef me ik zal vast vloeken in de kerk, die reflecties van de ringflitser in haar ogen vind ik echt vreselijk.
Mooie foto maar dat viel mij ook gelijk op. En ik moet Rob gelijk geven echt mooi is het niet.
Gefeliciteerd met je TC! Die ogen vind ik fraai onderdeel - laten we wel wezen, de hele foto is over-the-top, daar passen die ogen wat mij betreft prima bij.