Ben het wel een beetje met Frans eens, maar vind het wel een mooie foto om naar te kijken.
Ik zou hem omzetten in zwart/wit. Creëert wat meer rust denk ik.
De kleuren geven de foto voor mij geen meerwaarde, dus ik ga met Maarten mee. Ben benieuwd of dit ook mijn mening over het beeld doet veranderen, die ongeveer gelijk is aan die van Frans.
Bedankt Frans, Maarten en Peter. ZW update geplaatst. Er werden gelijk weer wat andere zaken zichtbaar: lichtschakelaars, noodknoppen e.d. Dit weggehaald. De dame rechts in beeld vond ik juist wel weer een toevoeging. gr Harry
Ik vind het zeker een verbetering, behalve de exposure, dat donkere vind ik zelf wat toepasselijker. Maar de vorige delen in je serie winnen het zowiezo
Zwart wit is inderdaad rustiger en een verbetering. Het komen en gaan mett de spiegelingen geeft een grappig effect. Maar de vorige meer abstracte vind ik toch mooier.
Dank allemaal, ik ben er zelf nog niet helemaal uit..Ik vind het zelf ook niet de beste uit de serie hoor..Dat is een beetje een nadeel van een serie, dat je snel gaat vergelijken. gr Harry