Nav. ruime en onderbouwde kritiek op de eerste versie heb ik een tweede gemaakt waar om te beginnen de WB naar 5333 is gedraaid hetgeen een ander uitgangspunt opleverde om op verder te gaan.

Ben benieuwd !

De kritische reacties verbazen mij nogal want ik meende toch een behoorlijke plaat geplaatst te hebben.Frans schreef:Vermoed dat er iets flink mis is gegaan met de automatische belichting en/of nabewerking.
Het is al weer even geleden dat je deze gemaakt hebt maar weet je noch de lichtomstandigheden? Vooral de fasehoek?
Ik zeg gewoon wat ik hier zie en dat is na jouw uitleg niet veranderd.....weinig details en een beetje een "matte" foto door naar het lijkt te weinig witten, ik kan er niets anders van maken.RoquiRocks schreef:Dus rest mij een beetje het gevoel van : waar hebben we het over ..... ???

Ron,die opmerking was niet kritisch oid. bedoeld maar als : ik begrijp er niets van !Ron62 schreef:Ik zeg gewoon wat ik hier zie en dat is na jouw uitleg niet veranderd.....weinig details en een beetje een "matte" foto door naar het lijkt te weinig witten, ik kan er niets anders van maken.RoquiRocks schreef:Dus rest mij een beetje het gevoel van : waar hebben we het over ..... ???![]()
Het pootje links(voor de kijkers) lijkt ook wat overbelicht.
Pose van de vogel en de achtergrond zien er wel goed uit.

Pfffff , ik geef het op hoor !Ron62 schreef:Update is beter.![]()
Maar de foto komt hier knap rood over.
RGB, of sRGB?
Ook is er wat banding te zien in de achtergrond, heb je 'm bewerkt in 16bits?

Dank je, Wilfried !wil53 schreef:vind de eerste nog steeds de beste Peter