Etalage
Etalage fotografie 2
In het raam van een elektro zaak weerspiegelde een kerkgebouw, met deze weerspiegeling en de attributen van de elektro zaak geprobeerd een mooie compo te vinden ,benieuwd naar jullie mening.
MvG Toon.
In het raam van een elektro zaak weerspiegelde een kerkgebouw, met deze weerspiegeling en de attributen van de elektro zaak geprobeerd een mooie compo te vinden ,benieuwd naar jullie mening.
MvG Toon.
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
In eerste instantie was deze is het niet helemaal voor mij, Toon. De kleuren zijn wel erg vet aangezet en de compositie is een ietsje uit balans. Kijk ik wat langer dan krijg ik langzaamaan een soort glas-in-lood associatie die ik eigenlijk best leuk vind. De compositie is het nog steeds niet helemaal voor mij, maar ik vind de foto toch wel leuk 
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Rechts een stukje eraf denk ik tot vlak tegen de eerste witte bol. Lijkt mij nog mooier resultaat opleveren.
Tip. Klik eens op Newerk rechts onder je topic.
Op het einde van de code staat
Tip. Klik eens op Newerk rechts onder je topic.
Op het einde van de code staat
[img] te veel. Die kun je weghalen.
- Harry
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
Ik bedoelde de andere rechterkant
. Wat Frans ook aanhaalde, net voor de bol. Het hoge gebouw komt dan net wat lekkerder in de compositie te staan. Dat naar links hellen trek je dan in ps weer recht. Gr. Harry