Update:

Nikon D800 + Sigma 10-20mm (omdat ik geen FX lens ter beschikking had, moest ik de camera in 1.2x cropmodus zetten en de lens op 14mm gebruiken)
F/11 | 13" sec. | ISO-64
Ik houd m'n hart vast.

Misschien dat ik (nog) meer moet croppen? Dan word het overbelichte gedeelte kleiner.Alchemist schreef:Ik vind hem persoonlijk te minimalistisch, maar wel een fraaie poging.
Zelfvertrouwen en geloof in mijzelf (en m'n foto's) is iets waar de afgelopen jaren al hard aan word gewerkt (tot op heden nog zonder goed resultaat).Alchemist schreef:Jammer dat je een gebrek aan zefvertrouwen/ geloof in eigen werk zo laat merken in zowel de titel als omschrijving. Is dit een plaat waar je maar iets gedaan hebt, of is het een plaat waar je bewust mee hebt geexpirimenteerd, en waar je dus ook achter staat?

Zoals ik al aangaf, het is een kwestie van smaak. Van mij hoef je niet te croppen, zeker niet als jij achter de huidige uitsnede staat.Matthijs schreef: Misschien dat ik (nog) meer moet croppen? Dan word het overbelichte gedeelte kleiner.

Oei, dat vind ik lastig.Alchemist schreef:Wat misschien wel kan werken: de volgende keer bij de foto een uitleg plaatsen over de keuzes die je hebt gemaakt, en waarom je deze hebt gemaakt. Dat maakt het ook net iets makkelijker om erover te discussieren(En het komt beter over als 'tsja, je probeert eens wat', je geeft dan namelijk aan dat je er wel degelijk over hebt nagedacht)