Een prachtige avond met een mooie woeste zee, een leuke mogelijkheid om met lange(re) sluitertijden te werken.
1.

2.

3.

Ik begrijp het heel goed, Fran. Maar de dynamiek die je er mee kunt creëren vind ik erg mooi. Ook hier is dat een smaakkwestie.fran schreef:Ik weet dat jij het mooi vindt maar ik heb nog steeds met foto 1 en 3 hetzelfd probleem als met die vorige foto. Door de voorgrond wordt mijn oog hier in eerste instantie naar beneden getrokken in plaats van de diepte in.
In eerste instantie had ik 'm willen verwijderen, toch niet gedaan maar het was misschien wel beter geweest. Doordat hij onscherp is (beweging inderdaad) voegt hij weinig toe.Alchemist schreef:Jammer dat het schip er niet scherp op staat, had de plaat verder versterkt. (Dan had je wel 2 opnamen moeten maken, want ik neem even aan dat het beweging van het schip is)
Grappig, elders kreeg ik juist de reactie om nog meer te verzadigen. Dat ga ik niet doen want het is inderdaad een beetje teveel van het goede.Dennismulder55 schreef:Ik zou wel even kijken naar de kleurtoon van het roze. Dit is (zelfs voor mij) iets te verzadigt en oogt wat onnatuurlijk. Voor helemaal super!