pastoe02
- Harry
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
@Frans: dank voor je comment. Het achterste deel is een poster. Daarvoor zijn het gekleurde wanden. Via kozijnen kijk je van het een naar het ander. @ Toon: is het proberen waard. Meestal maak ik bij het nemen van de foto al de beslissing voor wel of niet z/w. Gr. Harry
- Matthijs
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Ik vind deze persoonlijk wat minder Harry, sorry. Sommige lijnen zijn haarscherp maar de meeste niet, ook vind ik, net als Frans, de kleuren niet prettig kijken. Die 2 dingen zorgen ervoor dat ik een beetje in de war raak van deze foto.
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Contacteer:
De poster is de stoorzender hier voor mij, die wijkt te sterk af van de rest. Maar ook als het bv. een zwart vlak was geweest zou de compositie niet overtuigen, denk ik. Maar goed, de vorige telde minstens voor twee 
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik weet het ook niet zo goed met deze opname. Voor mijn gevoel is hetrechtse deel de stoorzender zoals Peter dat zegt. Als je hem rechts langs het rood afsnijdt krijg je voor mijn gevoel een beeld dat meer in balans is en komen de kleuren ook beter over. Maar dat was duidelijk niet jouw bedoeling.