Technisch Denk ik dat de hooglichten misschien iets teé zijn. Persoonlijk vind ik dat juist wel mooi.Ik vind de pose mooi, het wapperende haar, al met al een hele mooie. Ook de achtergrond bevalt me erg.
Weer een mooi portret van dit knap model
Wat me opvalt is dat vooraan een stuk van haar t-shirt in haar broek zit, in deze opname valt met het meer op en vind ik het licht storend.
Was dat een bewuste keuze?
De belichting op het gezicht vind ik goed en mooi
De belichting is helder... maar dat mag hier zonder probleem
Verder volg ik ook een beetje Geert aangaande de T shirt die vooraan vast geraakt is in de broek...
Maar ik ben er zeker van dat dit soort dingen je niet meer zullen overkomen in een volgende shoot
Met modellen moet je toch op zoveel letten hé !...ongelooflijk
Ze had voor deze foto's haar tshirt vooraan zelf in haar broek gestoken omdat ze dat op voorbeeld foto's had gezien, dus heb ik haar laten doen en de mama was er ook enthousiast over haha
Kijk maar op de foto die ik eerder poste Daar is haar tshirt ook al in haar broek
AJL schreef:Uw stijl is veranderd sinds je lessen volgt....klopt dat?
Ik volg geen lessen hoor. Ik shoot vanaf een maand of 2 in RAW en het is echt een meerwaarde aan mijn foto's! Ook qua bewerken is het veel beter.
En ik probeer ook af en toe modellen te werken die iets meer ervaring hebben... misschien daarmee?