Oh LORD not this, please no! Geen Bokt-dé-jà vu's he?Fotosmurf schreef:Oke, dan ga ik denk toch iets minder vriendelijk zijn, noem het maar eerlijk maar oprecht.
Er zit totaal geen scherpte in de foto.
Aalscholver is echt onscherp en staat er veel te klein op.
Neem in ieder geval de moeite om het gebeuren recht te zetten.
Bij mij zou deze in de prullenbak gaan al had ik hem al zo gemaakt.
Ik heb ook het idee dat je niet heel veel met alle tips doet die je krijgt.
Niks moet natuurlijk maar ga er vanuit dat je op een forum je foto's laat zien om er beter van te worden.
Een keer een foto uit het archief doen we allemaal en is ook helemaal niet erg.
Ik hoop dat je niet al te boos op me bent en er eens goed over na gaat denken wat jou bedoeling is met je leuke hobby. Wil je dit soort plaatjes blijven tonen. Dan kan ik je nu al zeggen dat de reacties af gaan nemen
Wil je jezelf verbeteren en mooiere foto's maken dan zeg ik, luister goed naar de gegeven reacties en doe er ook iets mee als je weer op pad gaat of als je de foto bewerkt dan komt het vanzelf goed en ga je nog meer plezier beleven aan deze leuke hobby.
Succes met je volgende foto's.

Dit antwoord had ik eigenlijk niet verwacht!!!!CoonArt schreef: Kalm en rustig zoals het hoort te zijn, en jullie?

Leuk die chromatische aberratie.... Yuck!Fotosmurf schreef:Heb er toch nog even tijd in gestoken en de foto bewerkt.
Puur om te laten zien dat er soms meer uit een foto is te halen.
Blijft voor mij een slechte foto.
Hoop dat je nu ook het verschil ziet en er iets mee doet.

[/quote]CoonArt schreef:Leuk die chromatische aberratie.... Yuck!

En zo verkloten ze dan heel even een mooie foto van je. YUCHHH!!!!CoonArt schreef:Leuk die chromatische aberratie.... Yuck!Fotosmurf schreef:Heb er toch nog even tijd in gestoken en de foto bewerkt.
Puur om te laten zien dat er soms meer uit een foto is te halen.
Blijft voor mij een slechte foto.
Hoop dat je nu ook het verschil ziet en er iets mee doet.

Eindelijk een FATSOENLIJK iemand.Matthijs schreef:Michael, ik kan me voorstellen dat je boos en gefrustreerd ben. Ga even iets anders doen en denk niet aan het forum.
Ik wil niet vervelend zijn, maar misschien is het beter om het forum te verlaten.
De manier waarop je reageerd is niet goed.