100 mm / ISO 200 / F/2,8 / 1/160 sec.

Tja, smaken verschillen blijkt maar weer eens. Voor mij is achtergrond hier juist het sterke deel van de foto. Maar ieder zijn mening.Ron62 schreef:De paddo's staan er netjes op, maar ik vind de achtergrond hier wat minder mooi dan ik van je gewend ben.....iets te druk/onrustig voor mij.

Wil ik dan een beetje fatsoenlijke verhouding overhouden dan moet er ook een flink stuk van boven af. De paddenstoelen komen dan wel erg centraal in beeld en naar verhouding ook groter dan me lief is.Wim schreef:Links zou er van mij een flink stuk of mogen. Dat brengt naar mijn inziens meer balans in de foto.

Daar kan ik je heel goed in volgen Rob, ook ik vind de achtergrond juist heel goed meewerken, hoe dat takje als een lijst om de paddenstoelen heen groeit!Rob Olivier schreef:Tja, smaken verschillen blijkt maar weer eens. Voor mij is achtergrond hier juist het sterke deel van de foto. Maar ieder zijn mening.Ron62 schreef:De paddo's staan er netjes op, maar ik vind de achtergrond hier wat minder mooi dan ik van je gewend ben.....iets te druk/onrustig voor mij.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties.